Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Friday, June 11, 2010

♥ WC : Negara Pilihan...

Wah! Sekarang ni kira sana sini sibuk cerita pasal bola... Demam Piala Dunia sudah bermula... Yeay! Bkn selalu temasya sukan kegemaran seluruh dunia ni berlangsung & bersiaran... 4 tahun sekali je kan???

Aku tgk bloggers lain pun byk yg duk cakap2 pasal World Cup ni... So, aku pun sama jg la... Nak join sekaki, story-morry pasal World Cup ni... I don't wanna miss a thing... Ceh! Hihi...

Baru je tengok perlawanan antara tuan rumah Afrika Selatan & Mexico td... Keputusan seri 1-1... Aku x tengok dr awl sbb aku sibuk layan kartun dlm bilik... Tp, part last2 tu ada gak aku tengok... X sokong mana2 team pun td... Tp pd mulanya aku menjangkakan Afrika Selatan akn menang... Maklumlah, pressure dr penyokong yg ramai tentu akan membakarkan semangat juang... Tp, sayang juga pada saat2 akhir perlawanan Afrika nyaris menambah 1 lg gol... Tp x berjaya... Berkekalanlah jaringan 1-1 hingga je akhir perlawanan...

Haaaaaaaaaaaaa...

Aku mcm biasa... Pasukan negara favourite aku adalah SEPANYOL... Dari sekolah lg aku dah jd penyokong setia team ni...

Antara sbb kenapa aku sokong Sepanyol pd edisi WC kali ini adalah kerana jejaka kat bawah ni... Hahahaha...

Encik Torres, nanti main baik2 ye... Skor gol byk2... Hihi...

Encik Fabregas... Tak sabar nak melihat ke'comel'an mu bermain di atas padang...

Kalau ada team Malaysia bermain dlm WC, sure aku x sokong negara budak kat atas ni...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nombor jersi 9 & 10 tu sebenarnya nombor bertuah... Hahaha... Almaklumlah, birthday aku... 9-10-........... Daaa~

Majulah sukan utk negara...

No comments:

Post a Comment