Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Friday, January 21, 2011

♥ New Look, After This...

Tahun baru, semua mesti kena baru gak... So, nak change la rupa blog aku ni... Mcm dah x cantik je aku tengok, walaupun ada jg yg puji blog aku ni cantik... Terima kasih ye para pemuji... Hehehe~

So, I'm looking forward ~ ke arah blog yg lg simple, kemas & ada gaya...

Noticable, blog sebelum ni, sarat dgn bunga-bungaan... Warna pink, baby blue & putih... Alahai, manja & comel je rupa blog aku... Tapi contentnya??? HARAM.. Habuk pun tarak... Jarang berupdate sbb kesibukan melanda... Hahaha~ (alasan semata-mata, padahal modal tak da)...

Hahaha... 3 hari tiga malam jugalah aku mengusha mana2 blogger template yg sesuai... Huh~ Akhirnya, berjumpa gak... X pasang lg, entah jd ke tidak, x taulah...

Next entri aku update... Nak edit cantik2 ni, take time... Lg pula, mmg x berapa nak reti dlm bab2 coding ni... Nak letak gadjet sana sini lg... But, i've to try... Mana tau kot2 jadi...

See yeah...

No comments:

Post a Comment