Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Thursday, January 27, 2011

♥ Dia Lagi...

Aku perlu berjumpa dgn dia, walaupun aku tak mahu. Terpaksa! Jumpa bukan atas sebab peribadi tetapi atas sebb aku “harus” berjumpa dgn dia...

Kerja! Kenapa perlu & mesti ada kena-mengena dgn dia? Kubiarkan dia di situ ~ menyelesaikan kerjanya. Aku pula melopong saja di situ sambil berborak-borak dgn Kak Tracy yg tgh meng’assist’ dia pd masa itu...

Selesai! So, tiba masanya utk aku berlalu pergi... Cukup dgn ucapan ‘terima kasih’ & aku malas nak berkata apa-apa...

Aku berpaling ke belakang, memulakan langkah utk berada semakin jauh dr dia... Lantas dgn itu jg sekilas di telingaku, sepotong ayat yg berbunyi, “mungkin orang itu dah tak sukakan kita...” kedengaran...

Aku menoleh ke arahnya suara itu datang... Dia masih di situ & aku terus melangkah pergi...

No comments:

Post a Comment