Dreams are renewable. No matter what our age or condition, there are still untapped possibilities within us and new beauty waiting to be born.

-Dale Turner-

Sunday, September 4, 2011

♥ Selamat Hari Raya...

Aku kembali ber'blog'...

Lama aku menyepi... Pernah jg terlintas nak tutup je blog ni. Tp, x tertutup jg, takut nanti aku naik gatal tangan balik nak menulis blog... Byk yg aku nak coret-boret kat sini... Tp, nanti lah, pasti akan menyusul, InsyaAllah...

Masih belum terlambat utk aku wish, "Selamat Hari Raya Aidil Fitri" buat para muslimin-muslimat sekalian... Alhamdulillah, moga kita sentiasa beroleh keberkatan dlm hidup...

Raya ni adalah raya pertama tanpa seorang insan yg bernama ibu... Kali terakhir menyambut raya bersamanya adalah pd tahun lepas... Tiada siapa dpt menduga, raya tahun lepas adalah Syawal terakhir buatnya... Kesedihan masih dirasai... 3 bulan lebih ibu meninggalkan aku sekeluarga, bagaikan baru semalam arwah pergi mengadap Illahi...

Mak, "Selamat Hari Raya"... Mohon maaf, zahir & batin... Moga arwah ibu, tenang di sana...

Raya kali ini, nyata sgt berbeza... Meriahnya pun tak seberapa... Tp, raya tetap raya... Kan?

No comments:

Post a Comment